Heja mig!

Nu har jag äntligen tagit tummen ur och lämnat in både min jobbansökan hos handikapp OCH Tuvas förskoleplatsansökan, heja heja! Så nu är det bara att vänta å se, dom skulle höra av sig om Tuvas plats senast i början på december och för min egen del så håller jag bara tummarna för att dom hör av sig och vill träffa mig.

Just nu leker Robin rörmokare, vi ska ju ta bort badkaret och flytta tvättstugan till uppetoan och därmed få ett extra "förråd" till alla verktyg, städgrejer etc. Vi hade ju tänkt att ha såna saker i förrådet ute på gården men vi har kommit fram till att göra det till en mysig gäststuga istället. Och beträffande badkaret så finns det några alternativ: vi får helt enkelt ta med Tuva till badhuset oftare, och hon får passa på att bada när hon är hos momme och moffe :P Nä men det löser sig nog, hittills har vi inte använt det en enda gång så det känns bättre att nyttja utrymmet det tar till något annat.

Ikväll blir det att hjälpa systeryster med att inreda rummet med alla ikeagrejer som vi köpte sist vi var iväg, skojsigt :) Ha en mysig kväll allihopa.

Kommentarer
Postat av: elin

Åå va mysigt och bra allt lät! Hejja Sofia! Du är duktig du! :))

Postat av: Sandra

Jaaa, det är vi!

2008-10-21 @ 12:18:58
URL: http://sanj.blogg.se/
Postat av: Jenny

Myspys :) Såg att lillan börjat gå också! Vilken lycka! Mamma och pappa måste vara stolta :)

2008-10-21 @ 15:13:45
URL: http://jennyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback