Heldag på stan,

Igår blev det en låång stansväng. Jag och Tuva tog bussen in (pga det ostadiga vädret) vid 11 och då mötte vi upp Elina och Wille. Sen strosade vi runt där ända till 16 då Krille hämtade dem och Robin egentligen skulle hämta oss men han ville också gå en stund så det var bara att stå ut ett tag till. Dagen resulterade iallafall i ett par baggyjeans och vinterhandskar till Tuva, två gröna krukor till köket och lite lunch, sen när Robin kom köpte han ett par nya skor och även jag fick ett par, ett par ljusa stövlar med lite lägre skaft från Wedins :)

Ikväll blir det chillkväll med familjen Stenberg-Nyqvist. Antar att grabbarna ska cubasea så jag och Elina får roa oss själva när barnen har somnat, som vanligt :P

Nu ska jag sätta på lite kaffe för Tuvas tokfarfar är påväg. Mysig helg på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Louise

Härligt med en liten shoppingrunda!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback