Skickligt eller klantigt?

Aj aj! Idag påväg till Coop lyckades jag med något riktigt skickligt, eller klantigt, avgör själva. Jag och Linn bara gick och pratade och vips så hade jag trampat in en spik i foten! Den gick igenom sulan och ända in i min häl! Okej det blev inget djupt köttsår direkt men ont gjorde det! Fattar inte hur jag lyckades trampa in den?!

Nä gud vilket tråkigt och innehållsfattigt inlägg, får väl slänga in en bild på Tuva så det blir lite roligare ;)


Så kan det gå när man ska vara snäll och hjälpa mamma att
plocka ur diskmaskinen :P

Kommentarer
Postat av: elin

Men ajaj Sofia! Vilken osis du har ibland!! :(

Tur den söta Tuva kan rädda alla nöder i världen med sin charm! ;)

Postat av: Jenny

Nämen vännen då, aj aja aja!:/

2008-10-23 @ 22:51:35
URL: http://jennyer.blogg.se/
Postat av: emelie

du hade otur:) men tur att Tuva kan rädda dig:)<3

2008-10-24 @ 21:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback