Tisdag,

Idag har det också varit rätt "fullt upp". Imorse sålda vi iväg Bmwn, sen bar det av till banken för att öppna ett nytt gemensamt konto (till mat osv) med ett kort åt oss var. Efter det en sväng förbi Beijer och köpte fönsterbrädor till nedervåningen (oj så underbart med blommor i fönstren!), sen till Kerstin för att lämna av Tuva, vidare till Nyhamn för att hjälpa Sandra och Peter lite och jag lyckades givetvis vara klumpig som vanligt! Skulle spika fast lite "nät" till en del till hundgården och lyckades då skära upp knogen på fingret. Heja mig! Utan att märka det så känner jag hur något rinner efter fingret...ja blod. Trodde dock att det bara var ett litet skrapsår men nej nej fingret gick att "fläka upp" på mitten. Great! Har inte speciellt ont, är bara lite stelt och uppsvällt! Hur som helst, efter det for vi tillbaka till Kerstin och åt middag sen bar det hem igen för att sätta upp fönsterbrädorna och mysa. Nu ligger Tuva med oss i soffan och sover. Lillgumman sover lite oroligt nu på nätterna, det kryper i benen på henne och hon ligger och sparkar vilt omkring sig. Stackarn har nog träningsvärk av allt stapplande på småbenen men det går nog över snart :)

Nu väntar snart sängen och några timmars välbehövlig sömn. Godnatt.


Lyxigt kvällsmys i soffan :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Näe hela tiden eftersom jag har brytingsfel. Men om man skulle vilja vara utan på typ.. fest så ser jag ju utan ändå. Jag är ju inte halvblind som en del stackare! :)



Men du hur lyckades du skära dig?

Postat av: elin

Ajaj, inte göra illa dig! :(

Det där myset i soffan såg förträffligt skönt ut! ;)

2008-10-15 @ 09:15:30
URL: http://mejelin.blogg.se/
Postat av: felice

KOLLA IN WWW.MODEISDELICIOUS.BLOGG.SE

KOLLA IN WWW.MODEISDELICIOUS.BLOGG.SE

KOLLA IN WWW.MODEISDELICIOUS.BLOGG.SE

2008-10-16 @ 14:08:11
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är såg väldigt mysigt ut : ) Hoppas allt är bra med dig vännen! Puss

2008-10-16 @ 18:46:48
URL: http://jennyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback