Utmanad!

Hej å hå, då var man utmanad av den fyndiga och otroligt roliga bloggskriverskan Lollo, vi får väl se hur jag klarar mig i jämförelse med henne!

Reglerna är följande:

  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
1. Jag har aldrig provat att varken röka eller snusa.
2. Innan jag flyttade ihop med Robin hade jag bott i samma söta rosa hus hela mitt liv.
3. Under min skoltid hade jag vid en tidpunkt en hemlig relation med en klasskompis (nu blev ni allt nyfikna va? ;P)
4. Jag har en hund (hos mammpapp) som är döpt efter en frukt.
5. Jag är en kratta på att sjunga men ändå kan jag inte låta bli.
6. Ända sen jag var liten och såg Skönheten&Odjuret på bio har jag varit livrädd för odjuret och inte klarat av att se filmen   utan att blunda.
7. Jag överväger starkt på att fylla ut mina utsugna bröst (!).

Nu ska jag ge 7 andra möjligheten att blotta sina liv för bloggsverige. Malin, Bea, Elina, Syster Martina, Linn, Sandra L och Sandra J :)

Kommentarer
Postat av: elin

Hahah sötnos då! ;)

Postat av: Jenny

Jasså ;) Vem var den mystiska kärleken är ju frågan ;) Hoppas du får det bra på Ikea vännen, du borde ju få stammis-rabbat snart :)) Puss

2008-10-29 @ 20:53:41
URL: http://jennyer.blogg.se/
Postat av: Louise

Hehe, vad gullig du är!;)

2008-10-30 @ 10:33:48
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Bea

Haha! Var det du! Ja jag trodde att det antingen var du eller Jennie ;)

2008-11-01 @ 21:01:41
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback