Blandade känslor,

Helgen har jag och Tuva spenderat i Skelleftehamn hos Elina, Krille och William :) Igår var vi även med Bea, Kim, Thea, Jonas och Maria hos sistnämnda. Vi spelade Buzz, snackade och såg film, en mysig kväll helt enkelt. Nu efter två borta-sovar-nätter så är det rätt skönt att vara hemma, trots att det har varit superkul. Tuva var då helt slut efter helgen och har varit grinig större delen av dan och somnade strax efter 20 ikväll! Jag har just sett klart Oskyldigt dömd som jag spelade in från i onsdags, rätt bra faktiskt, och nu hade jag faktiskt tänkt att gå och sova. Känner att jag behöver ladda batterierna lite extra, har väl inte direkt blivit supermycket sömn i helgen :P Robin gör ju sin sista natt för i veckan så imorgon är han äntligen ledig igen :) Vill att han ska byta jobb, det är alldeles för farligt! Han kunde ha dött igår om han inte hade varit så uppmärksam som han turligtvis var. Fy fan, får ont i magen bara att tänka på det! Det skär riktigt i hjärtat! Jävla slarv i gruvan som kan orsaka Robin och hans arbetskamrat LIVET! Blir så förbannad!

Just det, det blev superfint med golvet i Tuvas rum och jag hade tänkt försöka börja måla imorgon :) Hoppas på att vi hinner klart hennes rum och kontoret i veckan, innan ikealördag ni vet ;)



En bild från i somras på en liten tjej som blev 10 månader igår(!)
och en mamma som blir 21 år imorgon - tiden går fort!

Kommentarer
Postat av: elin

Förstår dina känslor, det är ett riskabelt arbete dom har :( Jobbigt att måsta vara rädd och orolig dagarna i ända.

Vad fina ni är vännen!

Och än en gång, Stort grattis på födelsedagen! :))

Postat av: Anonym

Grattis! :)

2008-09-29 @ 11:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback