Imorgon!

Näe...sovrummet blev inte färdigt idag heller. Har planerat att måla det i flera dagar nu men det har alltid varit nånting som har kommit ivägen, för det mesta mer spackling och slipning, men IMORGON ska det ske! Robin har spacklat det absolut sista ikväll så det är bara för mig att tuta och köra imorgon, antingen när Tuva sover eller så kanske jag ska försöka hitta någon som vill se efter henne ett tag, det går ju som liite fortare för mig då. Robin börjar ju sin jobbarvecka imorgon och jag har lovat mig själv att vara så effektiv som möjligt så att vi får det klart härhemma nångång. Prio 1 är iallafall att få klart sovrummet innan vi far på Ikea i slutet av månaden, och det ska nog inte vara några problem. Har iallafall målat taket idag, så ett steg på vägen är jag ju trots allt :)

Nu ska jag sova, Tuvas "väckare" lär ju ringa om ganska exakt sju timmar och det skulle vara skönt att hinna sova mer än fem, som jag har gjort nu den senaste veckan. Jag har bara mig själv att skylla såklart, men man vill ju vara uppe sent ibland också. Brukar bli bättre när Robin jobbar, då kommer jag mig i säng mycket tidigare så jag får ladda mina batterier nu till veckan ;)

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback