Kläder i sinne!

Jag har just rensat bland alla ouppackade klädkassar som tog upp mer än halva övervåningen (ja nästan iallfall)! Hälften åkte i tvättkorgen, en annan del i garderoben, lite i en sommar-/mammakläderkartong och mycket kastades, vilket var på tiden!
Jag borde nog egentligen gå och lägga mig nu men det kändes inge lockande trots att jag är rätt trött. Jag ska nog kika runt en liiten stund på datorn, lär väl hamna på ikeas hemsida som vanligt, hehe. Men nu är det inte många dagar kvar och då ska listan vara komplett :P

Godnatt sötisar,


Kommentarer
Postat av: elin

Vad duktig du är! :)) rensa garderoben är något man borde göra betydligt oftare! ;)

Postat av: Louise

Vad härligt att rensa lite! Då finns det ju plats för påfyllning också ;)

2008-10-01 @ 20:52:25
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: martina

hoppas att du inte slängt något fint :] :]

2008-10-01 @ 23:08:22
URL: http://smilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback