Skönare sömn?

Jag har fortfarande inte lyckats komma ihåg att ta hem kamerakabeln från mammpapp, trots att jag har varit där två gånger (tankspridd!). Men jag lovar att utlandsbilderna kommer snaaaart!

Idag har vi varit och köpt nya madrasser till sängen, och självklart så skulle det vara motordrivna sådana (Robin var bestämd!). Jäääääkulskt skönt men en aning dyrare, men vi hittade iallafall ett par till rätt bra pris. Nu måste vi baaara vänta i en vecka på att dom ska komma...hatar att vänta när man köpt något nytt, då vill man ju använda sakerna direkt. Det blev lite annat inhandlat också och sen så har vi varit på banken och skrivit på dom sista papperna, så nu har vi "betalat" för lägenheten, lånet har med andra ord förts över till säljarna.

Nä nu vill Robin att jag ska slita mig, för nu har han kommit hem igen :)

Kommentarer
Postat av: elin

Jaa, jag länktar efter bilderna :)) Oj, rena rama lyx-sängarna?! :P Hjälp! tänk om jag om några veckor nattvandrar till granngatan?! Jag börjar genast fantisera, bäst att hålla i sig och låta John blund göra jobbet för mig ikväll ;)

Postat av: elin

Hahaa Tack! :D Nej, det räcker med ett reoptage i norran, jag besparar dem eventuellt provocerande uttalanden för den här gången! ;)

2008-09-02 @ 07:44:08
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback