Sollefteå?

Nu har vi äntligen ett hemnummer. Robin beställde hem nått nytt som ingen av oss hade hört talas om, det är ip-telefoni som fungerar som ett kontantkort. Man fyller alltså på hemtelefonen med minuter, häftigt va? Då är det lättare att hålla koll på hur mycket man har ringt för, och det tillkommer inga avgifter och man får ringa för hur mycket/lite man vill (till ett bra minutpris såklart). Har dock ringt dit och bytt nummer idag, för det vi fick var väldigt konstigt och vi insåg tillslut att dom hade gjort lite fel och gett oss riktnumret till Sollefteå (0620) istället för Skellefteå, men nu har vi ett vanligt 0910-nummer :)

Jag undrar vad som händer här idag...hoppas iallafall på att spackelvändan som Robin strök på för ett tag sen är den sista så att jag får börja måla i sovrummet! Vill komma igång på riktigt nu så att det blir klart nångång :)

Idag håller vi alla tummar och tår för Sandra! Good luck!


Några bilder från veckan som gått:

1. Mmm, husmans med smör!
2. Va? Nä det är inte jag som har grisat ner mamma...
(Tuva fick äta morgongröten själv) ;)
3. Testar rörligheten i nyoverallen :P

Kommentarer
Postat av: Bea

Hmm... Sollefteå.. ja där bor ju ni ja! Elller?!



Men gullungen! Kul var det säkert att äta gröt själv ;)



Vi kanske tittar förbi i helgen, det vet man aldrig! :D

Postat av: Stina

Men herregud så söt erat lillhjärta är=)

2008-09-07 @ 19:22:33
Postat av: nyqa

Varför känns det alltid som Tuva är mycket större när jag ser henne på kort än när jag träffar henne hemma hos er? :P Skumt... Men hon har iaf blivit så stoor! Galet. Men kul. :)

2008-09-10 @ 11:30:05
URL: http://www.nyqa.se
Postat av: Erika

lillan äter själv, sååå söt =)

2008-09-15 @ 20:13:42
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback