"...storhetsvansinne!"

Nu har vi äntligen flyttat in i sovrummet igen, efter the makeover. Vi är så himla nöjda båda två, det blev super och ännu bättre blir det om två veckor (Ikea ni vet ;) ) Robin har även slitit tapeterna i Tuvas rum, så imorgon ska han spackla och slipa och efter det ska jag börja måla! Nu ska vi intensivköra, jag har som mål att Tuvas rum, kontoret och kanske vardagsrummet ska vara klara tills ikeatrippen. Robins kommentar om detta: "Du har ju storhetsvansinne!" Haha jag höll på att dööö av skratt! Men det ska vi klara, plus att mammpapp ska komma hit till veckan/nästa helg och hjälpa till :)

Nu ska jag kolla lite färgprovet till Tuvas rum :) Åsså blir det lite ikeande såklart ;P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst är hon det, trogen bloggläsare iaf ;)



Hoppas det går bra i radhuset ( läser det här uppe ;) ) åå så tycker jag att du ska bjuda in till inflyttnignsfest när det är klart! Är så nyfiken på hur det ser ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback