Tapetslit,

Pappa var här och jobbade på ända till 22.40 igår. Det var ju meningen att han skulle spackla väggarna men han insåg att det både skulle gå fortare och lättare att riva ner dom tapeterna som var kvar (jag och Robin hade ju rivit lite innan). Så han rev och slet i flera timmar igår och efter det spacklade han det lilla som behövdes, tack sötpappa :)

Idag ska jag och Tuva in till stan och träffa Malin (som då kommer att vara nyfriserad), Bea och lilla Thea :) Det ska bli så mysigt, men jag ska försöka hålla mig från att köpa nått, måste ju spara till Ikea ;) Och efter stan kommer Elina och William hit och våldsgästar ;)

Ska passa på att göra mig klar medan Tuva sover. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle va kul att se nån bild på allt fix som händer hos er. tycker om inredning

2008-09-25 @ 11:29:03
Postat av: elin

Vilken snäll pappa (sådan far sådan dotter)! :) NU hörredu vill vi se lite bilder! ;)

Postat av: Stina

Håller med dom andra Soffan, BILDER :-)

2008-09-25 @ 20:59:51
URL: http://stinarichardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback