Grön, grön eller grön?

Sitter och bläddrar i färgbroschyrer och har världens fetaste beslutsångest! Till Tuvas rum har jag bestämt färg men det är kontoret och vardagsrummet som är problemet. Jag vet iallafall att jag vill ha en grön vägg i vardagsrummet, men det finns ju fasen en miljon olika nyanser! Tror att jag lutar mest åt det olivgröna hållet, vilket utesluter en hel del grönfärger, men vem har sagt att det bara finns en olivgrön? Suck.
Idag kommer iallafall världens bästa pappa hit och spacklar Tuvas rum så att jag förhoppningsvis kan börja måla redan imorgon. Och på fredag kommer han tillbaka för att lägga nytt golv därinne :) Men innan han kommer så ska jag och Tuva & Linn och Edwin fara till Sandra och Love. Barnen är så söta med varandra och det är så kul nu när dom börjar vara intresserade av varann. I början när dom bara var drygt 2 månader så var det inte så mycket action som ni kanske förstår :P

Nu ska jag grubbla vidare och göra mig klar.

Kommentarer
Postat av: elin

Hahaha näää, det är gaalet många nyanser på alla världens fäger! Så inte har man det lätt alla gånger! ;) Va mysigt, ha en trevlid dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback