Utmanad!

Utmaning.


Fem saker som fanns på din Att-göra lista idag?

1. Fara på Färg & Tapet och köpa mer färg.
2. Åka till Piteå på 90-års kalas.
3. Komma på något kreativt att äta till middag.
4. Måla klart vända nr 1 i sovrummet.
5. Komma mig i säng i hyffsad tid (good luck!)

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Få se nu, jag var snart 11 år fyllda och gick i 5an på Getbergsskolan. Var bästa kompis med Frida Wiklund och vi var som galna i Backstreet Boys, lyssnade jämt på deras skivor och samlade på deras kort (ni vet "Spice Girls-kort" fast med Backstreet Boys på istället, hehe). Tränade och spelade fotboll på fritiden och vintertid blev det självklart mycket snowboardåkande! Hann med en och annan pallning och tjuvplingning också, och som Malin skrev så var vi rätt seriösa och kamoflerade oss ;P

Ställen du bott på?

Är född och uppvuxen på Morön där jag bodde dom första 18 åren av mitt liv, sen träffade jag Robin och med han har jag hunnit flytta tre gånger nu på tre år. Först bodde vi i en tvåa i IRNA-huset i Skelleftehamn, lägenheten var okej men jag gillade inte riktigt läget och området. Eftersom att Robin producerar musik så har han ju endel grejer, som tar plats(!), så vi började leta efter något större och fick napp på en trea vid Tempo (också Skelleftehamn för ni som inte vet). Nu fick Robin äntligen ett eget rum att utöva sin hobby i, men bara en månad efter vi hade flyttat in så fick vi ett plus på stickan, vi väntade alltså Tuva :) Givetvis fick vi inga nya planer direkt på att flytta till nått ännu större men vi insåg ju att det skulle bli lite trångt framöver, dvs. när Tuva skulle få ett eget rum = ingen studio för Robin. Men nu 1,5 år senare är vi just inflyttade på Kvistgatan på Anderstorp, i en supermysig radhusfemma som vi stormtrivs i :)
Bor alltså på mitt fjärde ställe, inte mycket att hänga upp i granen i jämförelse med Malin ;P

Fem saker du skulle vilja göra om du var biljonär?

1. Kakla och klinkra våra badrum.
2. Gå till frissan en gång i månaden.
3. Åka utomlands med familjen två gånger per år.
4. Köpa allt som mina nära och kära behöver.
5. Byta ut min garderob regelbundet.

Och för att föra utmaningen vidare nominerar jag härmed Elina Stenberg och Sandra Lindahl ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja jag har då inte så mycket för mig på dagarna så det är bara att ni hör av er när ni har tid. Vad mysigt!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback