Dagisbesök

Nu på förmiddan har jag och Tuva varit och hälsat på på hennes dagis. Hon har ju inte varit där på hela sommaren så det känns mest rättvist mot henne att hon får komma in i det lite innan vi lämnar henne helt igen. Det gick då bara bra, hon har dolat på på baksidan, hade lite koll på vart jag var då och då men jag tror inte att det kommer att bli några problem hon känner sig nog rätt trygg där. Hon ska börja vara där 15 timmar i veckan från och med nästa vecka, då får jag chans att vila kroppen några timmar och hon får leka:)

Nu sover rosenknoppen och när hon vaknar bär det av till stan. Ska träffa Therese, vilket var evigheter sen, vi ska äta lunch och bara umgås:)

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja :) Det känns verkligen kanon!

Skönt med lite egentid när Tuvis är på dagis :)

Postat av: Bea

Inte sååå himla pirrigt faktiskt :) Mer förväntansfullt! Jo det blir luleå en vecka.. eller jag ska nog hem på helgen, har inte bestämt mig än. Vill ju som hem och träffa Kim och Thea! :)

2009-08-19 @ 12:01:52
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback