Älskade barn!

Tänk att jag har haft turen att få två friska, vackra och underbara barn. Vad mer kan man önska sig? Jag fortsätter att vara dålig på att uppdatera, sitter inte vid datorn överhuvudtaget, har ingen lust med det. Men jag kände dock att jag ville skriva lite om barnen, som för övrigt fortsätter att växa som ogräs. Tänk att Tuva redan har hunnit bli 2 år, stora damen, och Leon som blev 1 månad igår! Oj oj oj, i den här takten har dom tagit körkort, gått ut skolan och flyttat hemifrån innan jag hunnit blinka.

Älskar er!

Kommentarer
Postat av: frida

nej men så söta dom är!!:):):)

Postat av: Bea

Haha, ja det är väl så det är! ;)

2009-12-15 @ 16:48:16
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men fina barn :) God jul på er. Jag är förresten i Skellefteå över jul så vi kan ju se om vi hinner ses nått. Jag åker dit på lördag den 19:e och åker till Umeå igen den 25:e. Hör av dig om du hinner :) Puss

2009-12-15 @ 17:25:47
URL: http://sannavikstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback