Stadig kille,

Lillgubben har ju som varit lite av en "storkille" ända sen han föddes. Vid två veckor vägde han 5315g och veckan därpå hela 5900g, vilket innebar en kraftig stegring på kurvan. Idag var det dags igen och jag gruvade mig nästan för hur mycket han skulle ha hunnit gå upp nu de två senaste veckorna. Själv så tippade jag på att han skulle väga dryga 7kg men till min förvåning så vägde han "bara" 6620g, vilket nu innebär att han är tillbaka på sin ursprungslinje. Det känns skönt, vill ju gärna orka bära på han ett tag till:P


Guldklimpen


Kommentarer
Postat av: Bea

Ja, shit! Han är inte liten ;) Måste ju komma och hälsa på er någon dag! DOG JUL! Kramar Bea, kim och Thea

Postat av: Bea

God Jul ska det ju givetvis stå ;)

2009-12-22 @ 22:31:30
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback