1,5 år sen sist!

Det har gått kanon idag också och jag är faktiskt lite förvånad att dessa tre arbetsdagar (=mina första tre arbetsdagar på ca 1,5 år!) har gått så bra som dom har gjort. Det har inte känts jobbigt överhuvudtaget, eller ja lite konstigt att inte hinna träffa Tuva lika mycket som man är van men annars så har det bara varit roligt och rätt skönt. Imorgon är jag iallafall ledig och då ska Tuva få vara ledig från dagis så att vi kan mysa! Vi ska göra en sväng med mormor, först på Solbacken för att kolla om lite nya blommor och sen intill stan :)

Nu ska jag sooooova, har redan slumrat i soffan ett tag. Det tar på krafterna att vara på tre olika förskolor tre heldagar i rad, särskilt när man inte har kommit in i det riktigt! Men det ska nog bli lättare med tiden :) Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback