Helomvändning!

Snacka om att den här dagen fick en helomvändning, till det bättre som tur var! Morgonen började med att Skanska-killen borrade ett litet hål under diskbänken ända ner i betongen för att se om det hade kommit fukt dit ner, och det hade det såklart. Då fortsatte han att riva golvet för att se om det hade spridit sig så nu ser man ner till betongen ända från diskmaskinen till spisen! Lyckligtvis så hade det inte spridit sig, utan det var bara en sk lokal vattenskada. Vicevärden, som förövrigt är helt fantastisk, ringde mig när jag var på stan senare idag när dom hade fastställt vad som skulle göras osv, och till vår glada förvåning så skulle han stå för ALLT! Puuuuh, då kunde jag andas för första gången på hela dan! Jag är så oerhört tacksam att jag vet inte vad jag ska göra, nått måste vi köpa till han iallafall! Vilken pärla!
Så nu får det se ut hur det vill i köket för ett litet tag, det rör mig inte i ryggen! Nu får vi leva med lite nivåskillnad på golvet och att handdiska i 1-2 veckor, men vem bryr sig :)

Det var inte den enda goda nyheten för dagen. Jag var och skrev in mig på personalpoolen på barnomsorgen idag och jag fick jobb direkt! Ska jobba hela dan imorgon och på onsdag, oj vad jag är glad! Det ska bli såå kul :)


Före:                    Efter:
     

Kommentarer
Postat av: Elina

Så glad att det blev något positivt i allt det tråkiga!! :)

Postat av: JennieLindberg

Heej:) du vad är personalpoolen för något :)? Är det vikariepoolen? tänkte om det är samma? hur gjorde du för att gå med där? Kram Jennie Lindberg

2009-02-23 @ 20:09:36
Postat av: Jenny

Vaa bra gumman : ) Skönt att det inte blev nåå dyrt för er, aldrig kul med sånna kostnader!

2009-02-24 @ 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback