Prima ballerina,

Igår var ingen rolig dag, hade nog åkt på nån liten släng av magsjuka men idag mår jag prima, tack å lov! Tuva kräktes ju rätt mycket en natt för några dar sen så jag måste ju ha lyckats samlat på mig några basilusker, men jag slapp iallafall kräkas... (ni förstår nog vad jag menar). Tuva lyckades visst även smitta Martina, som låg och kräktes halva dan igår, usch hoppas att hon mår bättre idag.

Nu är iallafall Tuva på dagis fram till 13.45 så jag ska passa på att städa och tvätta lite härhemma, och vila såklart :P Hoppas att jag får hem mitt belastningsregister idag så att jag kan fara och skriva in mig på barnomsorgen senast imorgon, då ska jag även passa på att lämna in arbetssökningsblanketten och mitt CV på Frösunda.


Tuva har kul i badkaret åt en busig Kiwi :)


Kommentarer
Postat av: Bea

Aj då! Inge kul, Thea hade ju magsjuka för nån vecka sen. :P Lycka till med jobbsökandet!



Liiite lycklig att bada?!! Sötungen! <3

Postat av: Bea

JA, det är skitjobbigt! Vi ska kika runt lite mer... tror att om man har minsta lilla tvivel kanske det inte är rätt! Som du sa, det är ju en rätt stor affär...

Absolut! Längtar efter er! Tänkte låna Williams gåstol av er om det går bra?

2009-02-19 @ 14:34:11
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha ja,den är då så välkommen före BF ;D

2009-02-19 @ 18:24:39
URL: http://sandralindahl.blogg.se/
Postat av: elin

Hon är ju bara för GO! :))

Krya på dig och lycka til vännen, saknar dig!

2009-02-20 @ 18:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback