Vilken dag!

Har haft lite vattenläckage i köket idag, därav dagens tidigare inlägg. Orkar inte berätta hela historien men kortfattat kan jag iallafall säga att snälla Dennis kom hit och hjälpte oss med allt som hör kranar och rör till. Nu är det tätt vill jag lova! Dock så fick vi bryta upp endel av golvet (tur att det bara är laminat clickgolv) eftersom det hade runnit in vatten under. På måndag kommer iallafall någon hit och ska mäta fuktigheten för att se så att det inte har trängt igenom vatten någonstans, så förhoppningsvis slipper vi betala en dyr vattenskadefaktura. Snälla be för oss!

Nu orkar jag inte tänka mer på det där, har fan haft ont i magen hela dan...
nu ska jag njuta av min ensamhet, med en sambo på vift och en sovande liten Törnrosa på övervåningen, nu ska jag se Twilight för X gången, men den är lika bra vaaarje gång!



Kommentarer
Postat av: Bea

Inte kul! :/ Ja det är tur att vi har en liten allt-i-allo i familjen :)

Jag vill också se Twilight, tänkte schå mig tills den kommer ut på DVD ;)

Postat av: Louise

Nej men stackare.. hoppas det inte var allvarligt då!

2009-02-23 @ 13:47:02
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback