Inskolning,

Idag började Tuvas inskolning på Kvisten och det gick jättebra. Det var full rulle direkt och hon verkade inte blyg för fem öre så jag tror att det här kommer att gå som en dans! Nu i veckan ska vi vara där tillsammans i en timme så att hon hinner landa och sen nästa vecka blir nog tiden kanske utökad plus att hon ska vara där själv och äta lunch en dag för att se hur det går utan mamma, men jag är inte ett dugg orolig för hon är så duktig! :)

Nu måste jag fortsätta med världens bästa bok, "Om jag kunde drömma", ett mirakel att jag har lyckats slita mig!

Kommentarer
Postat av: Bea

Kul att det går bra med dagis :) Sliter lite i mammahjärtat när jag vet att Thea också ska gå på dagis en dag!! Hon ska vara pytteliten och hemma med mig tills hon är 10!

Postat av: Sanna

Ååh, va spännande med inskolning :) Att hon har blivit så stor att hon ska börja på förskola :)

2009-01-12 @ 15:30:08
URL: http://sannavikstrom.bloggagratis.se
Postat av: Louise

Vad spännande!:) När sökte ni dagis och fick ni första valet?

2009-01-13 @ 10:11:43
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback