Uppslukad!

Har aldrig riktigt varit någon bokmal, det är nog år och dar sen jag sist läste ut en bok som jag börjat läsa. Men den gamla Sofia är som bortblåst, nu kan jag inte slita mig! Jag är uppe alldeles för sent på nätterna, jag försöker övertala mig själv att jag faktiskt behöver någon timmes sömn men jag måste bara läsa ett kapitel till och sen ett till och ett till och ett till, jag m å s t e veta hur det går för Bella och Edward! Läste ut den första boken á 440 sidor på tre kvällar (enda tiden på dan jag har tid att läsa), så igår började jag med bok nummer 2! Ska försöka ta det lite lugnare med den, ska kanske vara liite mer social med Robin på kvällarna, när han inte pluggar förstås ;P Men det finns inga garantier, jag citerar en kommentar på baksidan av böckerna "Varning: vansinnigt beroendeframkallande!", det kan jag inte annat än hålla med om!



Kommentarer
Postat av: elin

Sofia, du får nästan mig (som absolut aldrig skulle läsa en bok igen!) att bli intresserad! Och den där verkar ju förträffligt bra! ;)

2009-01-14 @ 14:52:54
Postat av: Bea

Haha, jag läste mer än halva boken igår! Man är ju helt uppslukad! Jag har ju inte sett filmen heller.. så jag vet inte vad som ska hända och då blir man ännu mer att man vill veta! ;) Vad gör ni idag då? Kram

Postat av: sandra

ja så kan det garanterat vara =)

2009-01-19 @ 14:34:29
URL: http://sandralindahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATAERA :P Saknar ju bloggen!

2009-01-20 @ 21:27:43
Postat av: Bea

Absolut! Hör bara av er när Tuva är frisk! ;)



Håller med om att vi saknar uppdateringar!!! :D

2009-01-22 @ 19:27:31
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback