Ett å annat,

Igår kunde Tuva äntligen få fara på dagis igen. Hon blev ju sjuk mitt i inskolandet så hon hade inte varit där på över en vecka men det gick hur bra som helst, jag var med en liten stund i början på fruktstunden och sen gick jag hem och hämtade henne två timmar senare efter lunchen. Hon är så duktig lillgumman :) Efter det var det dags för en liten tupplur i vagnen samtidigt som vi gick mot stan för att möte momme. Vi fikade och kikade runt lite, jag köpte en hissgardin till kontoret och en liten tygbit som ska sys till en kappa i lillfönstret i hallen.

På kvällen fick Tuva vara med momme och moffe då jag och Robin for till hamn och bowlade med Krille, Albin, Liv och Karlsson. Vi spelade och drack lite alkoholhaltigt och sedan bar det av mot stan, och Olles. Det var riktigt trevligt, vi tog det lugnt, satt och snackade, och hade en supermysig kväll helt enkelt. När det stängde där så promenerade jag och Robin till Morön och sov där, eller vi joggade rättare sagt, hela vägen från Skellefteglas till mammpapp ;)

Idag har vi bara slappat och varit på Maxi och storhandlat, självklart fick vi avstämning bara för att vi handlade mer än någonsin och för att Tuva var grinig och less! Haha fun!

Just nu sitter jag och utnyttjar Bredbandsbolagets erbjudande, gratis Spotify till april, asvärt! Alla låtar du kan tänka dig finns åsså kan spara dom i olika mappar, man ljuvar inte låtarna utan dom streamas bara så det är ju bra :P Sitter såklart och nöter mina Twilight-låtar, älskar Paramores låt "Decode"! Och Linkin Parks "Leave out all the rest"!


Kommentarer
Postat av: Bea

Hej vännen :) Kul med ett sofiainlägg! Ska vi ses nån dag i veckan? Puss & Kram

Postat av: Bea

Jag älskar dig också <3

2009-02-03 @ 16:34:49
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: sandra

ja oja, trodde typ att det skulle bli ca 7000 före skatt ,men iställer blev det 11500 =) jag är skit nöjd =)

2009-02-04 @ 10:28:21
URL: http://sandralindahl.blogg.se/
Postat av: Bea

Jaaa jag vet! Det är ju typ svårt att fatta att hon har varit så liten! :O



Ja, det måste vi göra om snart :D Sötisar :)

2009-02-06 @ 07:07:16
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback