New arrival

Igår var jag så spänd och nervös att jag höll på att gå i bitar. Jag fick uppdateringar under hela dagen (vilket jag tackar för) och när det var dags att åka in då visste jag inte vad jag skulle ta mig till. Har vaknat 1000 gånger inatt och kastat mig på telefonen i rädsla om att jag missat något, men så tidigt tidigt imorse fick jag det efterlängtade samtalet: "Nu är han här!". Elina och Krilles andra lilla stjärna har äntligen kommit, William har äntligen fått sin lillebror, som vi alla har väntat och längtat!:D

Jag kan inte säga GRATTIS nog många gånger, är så himla glad för eran skull!

Kommentarer
Postat av: Linn

grattis till dem :-) vad roligt

2009-07-30 @ 17:39:48
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

hej! vilken fin blogg du har, ska vi lägga till varann på bloglovin kanske?=)

Postat av: ellinor

naw vad gratis till dem:D

2009-07-30 @ 18:17:48
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: Isa

Nu har det startart!

vad vill du veta om mig och bloggen + mitt liv...

gå in på bloggen och skriv en fråga, svarar på allt!

PUSS!

2009-07-30 @ 18:25:29
URL: http://isabellaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback