Vecka 26

Har gått in i vecka 26 idag och just idag kan jag inte svara på om jag tycker att det är mycket eller lite. Vissa dagar känns det som att tiden har flygit fram och andra dagar känns det som att det är en evighet kvar till lillpyret ska komma till oss. Vi längtar hur mycket som helst och Tuva är så söt när hon ska "Smörja bebis", dvs. kleta in min mage i hudlotion, och hon är även i full gång att byta blöjor på sin docka. Om man bara kunde veta hur mycket hon förstår kring detta, hon säger ju att lillebror ligger i mammas mage men jag tror ändå inte att hon förstår så mycket. Det blir spännande att se hur hon reagerar när tiden väl är inne för nedsläpp;) (Visst lät det enkelt?)



                
v.26, bebis nr 2                      v.26, Tuva

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja verkligen ! vi får ta och styra upp nånting nån dag här :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback