Mycket på gång!

Hej hej! Jodå jag lever men inte så ofta vid datorn dock. Känner inget som helst behov av det för tillfället och vad gäller bloggen så känns det inte som att jag har så mycket intressant att berätta för er. Eller jag skulle ju givetvis kunna babbla på i timmar om Tuva och hennes framsteg men jag har prioriterat annat, som tex. slöande/sovande i soffan och andra "aktiva" aktiviteter. Men jag måste faktiskt berätta att Tuva har gjort enorma framsteg vad gäller språket. Hon kan säga rätt många ord nu, bla. sitt eget namn, hon härmar det mesta man säger, hon sjunger sånger (oftast blinka lilla stjärna eller imse vimse spindel) och tränar på att räkna! Och vad gäller speeden så kan jag säga att den har inte saktat ner, tvärtom. Hon är överallt å klättrar å klänger, pust :P Men hon är ju även världens gosigaste och delar gärna ut både pussar och kramar :)

 

Tänkte passa på att chocka er alla och berätta att Tuva ska bli storasyster! :D Har länge velat fram och tillbaka om när jag ska gå ut med det offentligt men nu blev det, är visseligen bara i v.14 än men tiden går iallafall relativt fort, och om bara 21 dagar är det dags för ultraljud :) Vi håller tummarna för att pyret mår bra!

 

Nu fick ni något att bita i så nu ska jag se Äntligen Hemma vidare och efter det DH såklart! ;)


Kommentarer
Postat av: Elina

Äntligen offentligt, det har

Postat av: Elina

Äntligen offentligt! ;)

2009-05-05 @ 21:25:42
URL: http://elinastenberg.blogg.se/
Postat av: Bea

Haha, ska retas lite och säga.. eller pyrerna! ;)

2009-05-05 @ 22:02:13
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: ida

2009-05-05 @ 22:28:17
URL: http://idaarne.blogg.se/
Postat av: joanna

Haaah så när jag träffade dig förra månaden så visste du när jag frågade om hon inte skulle få ett syskon! :) Hihii så mysigt :D Grattis!!!

2009-05-05 @ 22:45:03
Postat av: Anonym

Stort grattis Sofia! Så otroligt spännande, kul och mysigt på alla sätt :) Stor kram Stina

2009-05-05 @ 23:07:20
Postat av: Jennie

Vad kul:D så himla spännande.. Grattis ! :D

2009-05-06 @ 12:04:58
Postat av: Jenny

Grattis vännen! :) Så roligt för er!Kraama om

2009-05-06 @ 12:28:00
Postat av: Sofia & Penny

Såååå roligt, ett STORT GRATTIS till er alla tre :D Länge sedan man såg er nu.. hoppas allt är bra !! Kramar från oss.

2009-05-06 @ 13:40:58
Postat av: malin

Grattis=) Så mysigt=) Hoppas allt är bra!! kraam

2009-05-06 @ 16:12:04
Postat av: Louise

Nämen vad säger du?! Vad roligt!:) Stort, stort grattis till er!

2009-05-06 @ 20:45:03
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Lena

grattis :)

2009-05-06 @ 23:52:05
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback