+5

Femte dagen.
Foglossning - check! Nog är de det jag har känt av i några dagar nu alltid. Och idag är det rätt rejält. Jag måste ha sett väldigt rolig ut när jag gick med Tuva till dagis imorse! Fick aldrig det när jag väntade henne men jag ska inte klaga för jag har inte många dagar kvar nu och vissa får det redan i början av graviditeten så.

Jag har just skickat iväg en liten H&M-beställning på två tröjor, normala tröjor, till mig! Gud vad jag längtar efter att kunna ha vanliga kläder igen! Nu stramar allt! Iallafall i tröjväg, vare sig det är gravidtröjor eller inte.

Nu ska jag ta mig en lång, varm dusch och sen gosa ner mig i soffan fram till strax efter 13 då jag ska på utvecklingssamtal för Tuva. Ska bli spännande att höra hur hon är på dagis:)

Kommentarer
Postat av: Sofia L

Men Sofia... vart är lillebror?? ;-) Läser med spänning varje dag...

2009-11-10 @ 11:05:56
Postat av: Matilda

Åh, va kul... Funderar jag oxå på att gör mig en liten beställing på normala kläder.. Men frågan är ju bara när man och om man kommer i dom nån gång? Hehe!! Känns just nu som om inget händer med vikten..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback