Slow down..

Nu har jag bestämt mig för att sluta stressa upp mig själv med en massa "skynda-på-förlossningen-trix", lillprutten kommer när han vill vare sig jag dricker hallonbladsté, springer upp å ner för trappan, vrider bröstvårtorna, käkar ananas eller inte.
Och imorgon far Robin och jobbar igen...men det känns okej, skulle det starta så skulle han ändå hinna hem (om det inte går som en oljad blixt vill säga, och det tror jag inte). Nu räknar jag med minst 4 dagars övertid, hoppas såklart att jag slipper det men det är lika bra att ställa in sig på det.

Nu hade jag tänkt gå ner och slå in några julklappar framför tvn i väntan på Robin som har varit i Övik och köpt sig en arbetsbil ikväll. Det ska bli skönt att inte vara helt låst när han är på jobbet, särskilt när det snart är två små att ta med sig överallt. Men passaten ska vi försöka sälja när vi har fixat det sista på den och sen köpa en bensinare istället. Nu ska jag se Äntligen Hemma, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback