En lättad Sofia!

Ända sen förra besöket på mvc för tre veckor sen har jag känt mig lite småstressad då barnmorskan sa nått i stil med: "Ja då får vi hoppas att bebisen ligger med huvudet neråt till nästa gång!". Jag vet att Tuva la sig neråt rätt "sent" och att hennes huvud var ruckbart ända fram till det var dags (var hos bm dagen innan hon kom) men det var en sån lättnad att få höra att lillebror ligger neråt och att han är fixerad! Jag har haft mina aningar att han ligger neråt då sparkarna har varit rätt intensiva och på samma ställe den senaste 1,5 veckan men jag har inte vågat hoppas nått och jag hade verkligen inte förväntat mig att han skulle sitta fast;)

Efter det besöket begav jag mig upp på Solbacken för att leta allväderskläder till Tuvan. Känns som att jag inte har gjort annat än att köpa ytterkläder åt henne den senaste tiden men nu börjar den vara riktigt ruggigt ute och med tanke på att hon inte får under en tjockare tröja under hennes nuvarande vindjacka och att vinterjackan känns lite för tidig så har man inte mycket val. Hittade ett set med fodrad jacka och byxor som var både vind- och vattentåliga till ett bra pris så jag är nöjd och nu slipper lillstumpan frysa, som btw har blivit jättesnorig!

Har nog inget mer vettigt att kasta ur mig nu, ska försöka hålla mig vaken till idol börjar om så jag får veta vilka som går vidare men jag har satt boxern på inspelning ifall jag skulle misslyckas!


Mina favoriter!
(juli 2008)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback