Fredag,

Nu har bustrollet lagt sig för kvällen = dags att inta soffläge i väntan på idol. Idag har jag haft galet mycket sammandragningar, riktigt rejäla som har gjort att jag inte har velat röra mig en millimeter när de har kommit. Längtar såklart som en tok efter lillprutten men jag måste medge att jag är lite nervös inför förlossningen. Jag vet att när det väl sätter igång så kommer det garanterat att flyta på bra men jag är nog mest nervös över NÄR det ska starta. Mitt på dagen/natten? Robin hemma/borta? Tur att dom har flyttat krossen närmare nu iallafall, till veckan är han bara ca två timmar bort istället för dryga fyra så det är ju en liten tröst ändå. Har nästa barnmorskebesök på onsdag till veckan, jag lär väl hinna på det men det skulle vara mysigare om jag slapp:)



Världens bästa!


Kommentarer
Postat av: Elina

det ska bli spännande att se när det drar igång :)

Postat av: Matilda.E

HAha, tanken är nog så att jag ska vänta på dig så vi kan göra oss sälskap i korridoren på BB. De var väll snällt av mig :)

Börjar dra ihop sig ;)

2009-10-24 @ 17:55:33
URL: http://familjenlovgren.blogg.se/
Postat av: Sofia L

Jag ska hålla mina tummar att allt kommer gå bra och jag hoppas lillebror kommer snaaaart!!! Jag känner rent att det pirrar i magen för er skull :-) Lyckokramar// Sofia.

2009-10-25 @ 22:03:04
URL: http://soffiloffans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback