Lördag,

Nu sitter jag här igen med tekoppen i högsta hugg. Det var riktigt skönt att få sova ut idag, och snart ska jag hoppa in i duschen och sen blir det frukost. Bara tanken på att gå ner och ställa sig i duschen känns för tillfället riktigt jobbigt! Men när det är dags den här gången så hoppas jag att jag har fått sova mer än två timmar och att det inte var två dagar sen jag duschade sist, så därför måste det göras. Nog för att man kanske inte fokuserar på det skitiga håret när man åker in med värkar men det kan ju vara skönt att känna sig någorlunda fräsch iallafall.

Idag får vi se vad som händer, vi ska försöka klura ut nått kul som man kan göra med Tuvis iallafall. Gud vad vi längtar till Leos Lekland öppnar här på Anderstorp, det är rena drömmen för en överaktiv liten tjej som våran, och jag kan inte påstå att pappan i familjen bangar heller;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback