Mat i Medle,

Igår skulle Robin partaja lite med sina kompisar och gå ut en sista gång innan lillprutten kommer så jag och Tuva tänkte fara till mammpapp å mysa men dom var bjudna på mat i Medle så vi hakade på dit istället. Det bjöds på porterstek och potatisgratäng, himmelriket, och Tuva, Astrid och Edit (mina småkusiner) lekte och busade på hela kvällen. Eller ja, Tuva lekte och busade på halva natten. När de andra två bustrollen gick och la sig vid 20 så var Tuva fortfarande i gasen (hon som brukar somna 19). Hon lekte och var så himla nöjd och glad och slocknade inte förrän vi var en gata från mammpapps hus, då var hon trött kan jag säga för då gick hon på 3,5 timmes övertid! Behöver jag säga att hon var som en klubbad säl?

Nu sover hon lunch och när hon vaknar ska vi käka nått och sen röra oss hemåt. Ska en sväng förbi Biboköp och kolla lite grejer och sen ikväll blir det nog bara mys hoppas jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback