Raspberry leaf tea,

Sitter här och pimplar hallonbladste så att kissblåsan håller på att sprängas. Ska dricka som en tok hela helgen och hoppas på att det ger den effekt som somliga påstår. 6 dagar kvar som sagt och det börjar redan kännas som att jag går på övertid... så nu börjar "försöka-med-allt-som-påstås-kunna-sätta-igång-förlossningen"!

Som varje helg får man frågan av många vad som händer osv. Mitt svar denna helg är att jag planerar att föda barn! Jag hoppas att alla därute håller tummarna för att det blir så, för nu orkar vi inte vänta längre på att få träffa lillprutten!

Tuva sover hos mormor och morfar inatt. Dom var så sugna på att ha henne och jag vet att Tuva är minst lika glad som dom över att få mysa och busa med dom.
När jag lämnade henne passade jag på att ta hem syskonvagnen som har stått i deras cykelskjul sen i början på sommaren. Så nu står den i hallen, med fårskinn och en ny supermjuk filt i bebisdelen och en åkpåse i Tuvas sittdel, redo att användas!


Det blodröda mirakel(?)téet, inköpt hos Life.

Kommentarer
Postat av: Elin & Ante

Hoppas det funkar så vi får träffa den lille herrn ( och så du slipper vänta längre såklart)

2009-10-31 @ 09:38:18
Postat av: Alexandra

Håller tummarna!!:)

Postat av: Anonym

Håller tummarna på att det hjälper:) Var köper man hallonbladste? Kan vara bra att ha hemma då man börjar känna att vår lilla nog ska börjar komma ut snart:)

2009-10-31 @ 11:42:25
Postat av: frida

håller alla tummarna!:!):)

2009-10-31 @ 12:00:47
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback