Ute-bus!

Idag på förmiddan har vi varit ute och busat lite i det härliga höstvädret tillsammans med Linn och Edwin. Det är så skönt att få i sig frisk luft och samla lite kraft och energi från solen. Nu ligger Tuvan och sover, hon var helt slut och slocknade direkt, inte så konstigt med tanke på att hon la sig cirka två timmar senare än vanligt. Jag är också helt slut, det börjar vara lite halvjobbigt att hänga med busfrökens tempo med all extralass som man släpar runt på, men snart så är jag med i gemet igen:) Drömde föresten att lillebror kom till oss inatt, blev en aning besviken när jag vaknade:P Nu är det seriösa "pepp-talk" som gäller på kvällarna!


Mysiga årstid

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får peppa lillebror från mig med,och hoppas att han lyssnar då:D

Postat av: Louise

Ojoj vad spännande, NU är det nära!:) Jag håller alla tummar och tår!

2009-10-21 @ 19:37:29
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback