v.40..

Hade hoppats slippa gå in i denna vecka men icket. Det är som alla säger, det måste vara skönare att ha gått över tiden med första barnet och sen kanske överraskas med att nästa kommer tidigare. Nu kom ju Tuva sju dagar före beräknat så man höll ju som tummarna för att lillebror skulle slå det:P Men men han kommer väl när han är redo, hoppas iallafall att det sker inom dessa 6 dagar som är kvar, så jag slipper gå på övertid.

Ska in till stan en sväng idag. Tänkte kolla om en varm och skön filt att ha i vagnen, ullinlägg till mina stackars bröst som drabbades av mjölkstockning ett antal gånger sist jag ammade och sen kolla lite födelsedagspresenter/julklappar. Och just ja, jag behöver en ny mascara...alltid liika kul att köpa!

Kommentarer
Postat av: frida

shit va späånnande!:!):)) hoppas han kommer snart!:)))

Postat av: Alexandra

Ja, sakta men säkert:)

Förstår om dagarna är långa för er! Hoppas du inte behöver gå över tiden bara!:)

2009-10-30 @ 20:23:58
URL: http://luma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback