Vinterjacka - check!

Igår blev det en stantripp för mig, Tuva och mammsen. Jag var ute efter tjocksockar till lillstumpan och en vinterjacka till mig, och hör å häpna, båda sakerna var inhandlade inom en timme och då hade vi dessutom hunnit kolla lite annat emellan också. Hann bara prova två jackor innan jag bestämde mig för att jag hade hittat "den rätta":P Hade iofs inte så stora krav, den skulle vara svart, täcka rumpan, lagom tjock, stora fickor fram och lite päls på luvan, och för att inte glömma, inte alltför dyr! Finns ju rätt många som passar in på den beskrivningen, eller ja en hel del är väl rätt dyra men jag hittade en på intersport på halva priset! Hade kostat 1400:- och nu endast 700:-, och det tyckte jag var ett riktigt bra pris för en så rejäl jacka. Och jag kan till och med stänga den utan att det känns som att magen pressas ihop! Både mor och syster har manekängat i den så jag vet att den kommer att sitta snyggt även när magen är borta:)

Idag har vi varit ute en stund och lekt, det är faktiskt riktigt skönt bara man klär sig. Och nu väntar vi på att klockan ska bli lite mer så att pappa Robin kan komma och hämta oss här på morön. Han kom ju hem från jobbet kring 03-tiden inatt så han behöver sova ut ett tag, med all rätt!

Ikväll vet jag inte vad som händer men hoppas på familjemys:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback