Checklista!

Nu är alla vinterkläder inhandlade till Tuvis! Känns skönt att vara ute i god tid för en gångs skull, men trots att det bara är mitten på september så tycker jag redan att det börjar vara halvglest bland overaller och jackor på stan. Det blev en hel del att inhandla iår då vi bestämde oss för att köra med dubbel utstyrsel.

[x] Overall
[x] Jacka
[x] Täckbyxor
[x] Vinterskor
[x] Mössa
[x] Handskar

Nu fattar det bara ett par varma tjocksockar och möjligtvis ett nytt fleeceset. Lillebrors vinterkläder har legat på lager sen i sommar då jag fyndade en skitsöt fleeceoverall på rea;) Nä nu är vi bebissugna alla 3 så vi hoppas att dom sista drygt 7 veckorna går fort!

Kommentarer
Postat av: Sofia L

Hehe tung var väll lite att ta i ;-) Förstå ni längtar nu...! joo jag ska i prencip läsa alla gymnasiumkuser... så det kommer kanske ta 2 år... sen så har jag planer på bli barnmorska så då väntar ytterligare 3 år sjuksköterska sen jobba minst ett år, sen 1 år barnmoskeutbildning.. så jag har det jag gööör :-) Kanske man vill ha en liten bebis till också där emellan nån gång :-) Så vad gör du/ni på dagarna nu när du är ledig då? Måste ju vara perfekt att Elina är mammaledig också, för jag har ju förstått att ni är mycke med varandra!! Take care :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback