Dagen,

Efter en långnatt för både mig och Tuvas del så steg vi upp relativt pigga strax efter 8 snåret. Då var det frukostdax för lilla damen som hade dagis högt upp på schemat. Väl där så hann man knappt stjäla en puss och sen var hon som bortblåst! Dagis är uppenbarligen en riktig höjdare.
Själv så gick jag hem, gjorde mig klar och gick för att möta upp Linn och Edwin för en lite längre vandring. Vi hann in på coop bygg för att kolla färg (dock inte till mig denna gång), till Elgiganten för att klämma på några mobiler (då min fullständigt håller på att kajka ihop!) och till sist på coop för att handla lite mat. Sen blev jag bjuden på lunch innan jag hämtade Tuva och sen även middag! En riktig lyxdag! Tack så mycket Linn:)

Ikväll har jag inte gjort mycket mer än att se Idol och nu funderar jag på att mysa ner mig i sängen och se på tv tills jag slocknar, det kändes lockande.


I brist på andra bilder kommer några på vinterkläderna och lite smått och gott till lillebror:) 


Kommentarer
Postat av: Elina

Bodyn med luftballongen är så söt :)

Postat av: Sandra

Jaa,han har blivit jätte duktig dom senaste dagarna:)



ÄLskar overallen du köpte till lillebror:)

2009-09-16 @ 13:37:56
URL: http://sandralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback