Ditt å datt,

Sitter vid datorn och tråkar. Vet inte varför man ska envisas att sitta här när man ändå inte har något att läsa eller kolla. Men men, Tuva är på dagis idag så jag ska väl försöka få nått gjort iallafall, kanske dammsuga övervåningen åtminstone. Ska föresten ta cykeln till Coop Bygg och kolla färg till köket sen också, är riktigt sugen på att måla!

Imorgon ska jag och Linn fara på Barnens Hus, det är typ "baby-dag", antagligen med lite rabatter åså, alltid kul att kika:) Ska kolla om ett nytt spjälsängsskydd också så jag kan ta och bädda lillsängen snart:)

Annars vet jag inte vad som händer i helgen. Ska till mammpapp imorgon och ta med mig alla blommor för omplantering så förhoppningsvis får man ut några nya av dom gamla så då behövs bara nya krukor;) Sen på söndag ska jag väl ha lite "kalas" i och med att jag fyller år på tisdag och då kan det vara svårare att samla ihop skaran.

Nä nu ska jag ta tag i dammsugaren och få lite gjort!

Kommentarer
Postat av: Louise

Bara 42 dagar kvar?! Å hejjbara, här går det undan!:)

Gör lagom med nytta och passa på att vila när lilla när på dagis istället!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback