Gårdagen,

Det blev ingen omplantering igår, det hann bli för sent och jag för lat men det ska göra snart istället, direkt mamma kommer hem från Lucky. Jag var dock förbi Blomsterlandet och köpte två krukor till sovrummet, ska bli så mysigt att äntligen få in lite växter där!
Var även en tväris in på Barnens Hus. Spjälsängsskyddet fanns såklart inte men jag fick med mig lite gratisgrejer i form av blöjor, salvor, olja osv. och det är ju aldrig fel.

Sen blev det gotteätande och idoltittande för hela slanten! Gick och la mig vid 23 då jag var helt slut och ögonlocken hängde tungt.
Nu sover Tuva så jag hade tänkt baka lite till "kalaset" imorgon, man måste ju ha nått att bjuda på!


40 dagar kvar,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback