La stada,

Idag blev det en sväng på stan med Elina och Milo medan Tuva var på dagis och rasade av sig. Tanken var att hitta lite höstkläder till barnen men jag blir så irriterad för det är inte mycket som faller mig i smaken just nu. Tycker att Lindex har sänkt ribban rejält! Har inte hittat nått fint där på evigheter och så var det även idag. Aja, skulle behöva ha med Tuva för att prova det lilla jag har sett, kanske blir en sväng till imorgon? Jag ska iallafall och klippa mig 9.15 och lillpruttan har dagis till 13.45 så kanske efter det då. Ska hur som helst bli riktigt skönt att klippa sig för det är verkligen på tiden. Färgningen tar jag sen då lillebror har anlänt, alltid kul att få fräscha till sig när man börjar återgå till sitt normala jag:)

Nu väntar Idol och sen ska jag nog glutta lite mer vid datorn, to get some inspiration! Känner att det fortfarande kliar i "göra-om-nerven"!

Kommentarer
Postat av: Ewe Burvall

Mysigt med höstshopping! Hoppas ni hittar någonting :)

Har du provat/använder du halsbandet som du fick nånting? Och kände du igen bilden i tavlan? ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback