Långsova

Inatt jag har gjort en riktig långnatt. Robin tyckte att jag var värd en rejäl sovmorgon så han skickade mig till mammpapp för att jag skulle få sova ut ordentligt, och det har jag gjort! Vaknade strax före 12 och så länge har jag nog inte sovit på jag vet inte hur länge. Har just ätit lite och ska ta och göra mig klar och sen bär det hem igen:)

Igår var vi och badade på Eddahallen, det var riktigt mysigt och Tuva var nöjd. Hon var dock livrädd för fläktarna uppe i taket och vågade till en början inte gå själv utan skrek hysteriskt. Hehe jag fattar inte vad hon får för sig ibland men vi sa att dom inte var farliga och sen var det som att hon försökte intala det för sig själv varje gång vi gick under en: "Fläkten inte farlig". Sötpropp!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, Robin åker ju till jobbet imorgonbitti så det är som sista dan idag. Men men nått blir det säkert, nu ska jag iallafall ta å göra mig klar.



44 dagar kvar,

Kommentarer
Postat av: Bea

Skööönt med sovmorgon! Du kanske skulle ha en sån i veckan fram till förlossningen, uppladdad och klar ;)

Postat av: lillsystern

jag kommer gärna förbi!

2009-09-22 @ 23:54:26
URL: http://kalaskras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback