Tränar

Har varit hos barnmorskan idag på morgonen och allt är bara bra med mig och lillskorven. Magen växer som den ska, alla värden var bra osv, blev dock chockad över att jag inte gått upp nått sen sist, -0,5kg istället. Men det var ingen fara, har trots allt gått upp 8kg sammanlagt (v.33) och lär väl lägga på mig nått mer också innan det är dags.

Och nu har magen verkligen satt igång med träningen. Hade sammandragningar till och från hela dagen igår, och snacka om att den blir stenhård! Kände aldrig av det med Tuva men nu är det andra bullar:P

Har även blivit beviljad hel havandeskapspenning och det känns så skönt! Då vet man att man får in lite pengar nu när man inte klarar av att jobba längre.

Kommentarer
Postat av: Sofia L

Tjenare!! Jo tack det är bara bra, hur är det själv då? Börjar ju närma sig med stormsteg nu :-) Jag har börjat läsa upp betygen på medlefors..! Läste du har blivigt beviljad havenskaps... så skönt för dig! Kram

Postat av: Anonym

Dum fråga, men hur på en skala till 1-10 hur ont gör det att föda?

2009-09-16 @ 16:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback