Aj!

Igår var jag tillbaka till tandläkaren för att fixa mina tänder för andra gången! Lagade ju två tänder för två månader och ända sen det gjordes har jag haft ondare än innan och det har bara blivit värre med tiden, det har ilat när jag ätit/druckit kallt och varmt och jag har inte kunnat tugga på den sidan av munnen överhuvudtaget. Så igår fick dom borra upp all lagning, plus lite till, och göra om allt. Spruträdd som man är så skippade jag bedövning även denna gång, jag låg och tryckte in naglarna i händerna istället! Känner mig lite smått förbannad på tandläkaren som lagade sist, känns som att han bara slarvade igenom lagningen och inte tog bort allt som behövdes, och jag kan säga att det tog emot att behöva gå dit igen för att göra om samma sak! Nu känns det iallafall som att det är rejält gjort så nu hoppas jag att det ska vara bra.

Idag blir lillskorven hela 5 månader! Herregud! Han är hur gó och glad som helst och tumlar runt på golvet. Nu har han börjat kunna förflytta sig lite åt alla håll och kanter och han kämpar med att dra upp knäna och ska ställa sig på fötterna, vilket lyckas många gånger! Storkillen:)
Nu har jag börjat byta ut varannat mål mot ersättning för nu går det inte att amma busen längre. Är det inte nog  snabbt flöde i tissen så hugger han! Och det gör ONT! 



Hjärtegryn med risgryn!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Men fy :( Jag hatar tandläkaren! Dom har totalpajat en tand för mig :( Riktigt surt är det när dom inte gör sitt jobb ordentligt!



Ooh! Grattis till lillkillen!! :)

Postat av: elin

Shit, det går ju så sjukt fort! Va go han är med risgrynen! :) Hoppas lagningen blev bra denna gång! Kram!

2010-04-14 @ 20:18:58
URL: http://mejelin.blogg.se/
Postat av: Ewe

Nej de har jag inte :( Tandläkaren jag hade förut typ totalförstörde den, slipade bort hur mycket som helst av den osv.. så jag bytte tandläkare och han försökte fixa den han me men de blev inte bättre och då sa han att det kan göra mer skada än nytta att fortsätta försöka fixa den :(

Så jag har inte kunna tugga hårda saker på den sidan av munnen på flera flera år nu :/ Skitdrygt :/



Jaa! Speciellt när det har vare typ 3 meter snö över den!! Så jag har saknat den :P!!

2010-04-15 @ 15:14:58
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback