Flitig?

Inte allt för flitigt bloggande från min sida de senaste dagarna men då har vi varit borta en del också. Vi har bland annat spenderat två nätter hos familjen Stenberg-Nyqvist och jag och Elina var då hurtiga och åkte inlines från Balderskolan till Skelleftehamn, plus lite till, så drygt 2 mil och det var skithärligt!
Igår var jag på stan med mammsen på jakt efter gympaskor. Jag promenerar ju rätt mycket och mina benhinnor har börjat säga ifrån och tycker inte det är klokt att gå i superplatta skor, så min fina mamma stod för skorna jag hittade:) Jag invigde dom idag och det var rena drömmen!! Sen kom Robin in till stan med barnen och då fick jag ett par svarta jeans av han, kanske blir det premiär på fredag då det ska grillas, mysas och partas utan barn, första gången båda ska sova borta samtidigt och andra gången totalt som lillgubben sover borta. Jag kan inte hjälpa att få lite ångest när man ska lämna bort båda men samtidigt vet jag att det kommer att vara skönt att bara behöva bry mig om mig själv en kväll för omväxlingsskull. Dom kommer att ha så mysigt hos momme och moffe:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt med lite motion :) förstår det känns konstigt att vara utan barnen, men lite egentid förtjänar du!:)Hoppas ni får en mysig valborgs! Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback