Inbyggd väckarklocka

Solen är underbar, oftast, dock inte när man har en liten tjej som vaknar före ottan pga den! Bara att vänja sig för nu verkar Tuva ha en inbyggd väckarklocka som ringer vid 7 snåret. Trots att jag är trött så känner jag mig ganska utvilad ändå. Leon somnade tidigare än vanligt igår, strax efter 21 och vaknade inte förrän 6.30 för att äta imorse och sen somnade han om, och Tuva sov hela natten i sin egen säng så jag har fått sova ostört och sluppit trängas med dom små trollen:)

Undra vad som händer idag? Känns iallafall som att det kommer att bli en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Bea

Jo det är bara bra med Thea nu :) Hon fick vara hemma hela veckan från dagis, men imorn kör vi som vanligt ;)

Köp en rullgardin ;) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback