Majskrokar

Idag på förmiddan följde jag och barnen med Paulina och hennes småttingar till Knuten. For främst dit för Tuvas skull, så att hon skulle få leka av sig lite, och i en annan miljö för omväxlings skull, men det var rätt trevligt för min del också. När dom stängde kl 12 så gick vi in till stan och hämtade ut paketet med Tuvas baddräkt som hade kommit och sen gick vi hem igen. Nu har jag ganska precis hunnit stöka bort efter maten och Leon sover så jag och Tuva ska mysa en stund innan sängdax. Leon fick testa majskrokar för första gången idag till middan och det gillade han! Han blev dock riktigt sur när han inte fick in dom i munnen, men med lite assistans så löste det sig;) Det är skönt när man kan börja ha honom sittandes vid bordet när vi andra ska äta, såna gånger är majskrokar en smash hit, man ska väl bara hålla lite räkning på hur många man matar i dom så dom inte blir förstoppade!



Smaskens!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Såg gott ut det där:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback