Sjuka barn

Jag har två små sjuka barn. Leons historia har ni ju hört, plus att han åkt på riktigt jobbig slem/rethosta nu. Och Tuvas näsa har börjat rinna och hennes hosta låter lite kruppaktig, det gillas inte, hoppas det inte blir värre! Inatt har vi övernattat på Morön. Robin var sugen på att spela in musik igår så vi bestämde oss för att åka hit för lite lugn och ro;) Leon skrek som en stucken gris mellan 00-00.30 igår sen knoppade han in, antagligen då alvedonen började verka. Han verkade ha jätteont nånstans, svårt att veta var dock. Öronen? Man tänker ju att penicillinet borde motverka det.. Tänderna? Ja det kan tänkas, säkert någon ny på gång. Tanken med dagen är en tripp ner till stan för att möta syrran efter 13, hon ska då vara min personliga stylist. Robin tyckte att jag skulle unna mig själv nya kläder för pengarna jag sålde mammakläderna för så jag hoppas att jag hittar nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback