This day

Idag har Tuva varit på dagis mellan 9-14. Jag passade på att gå en promenad direkt och det tog inte lång tid innan jag fick sällskap. Mötte Paulina med barnen och deras granne, alltid roligare att gå tillsammans med någon! Sen gjorde jag en pannkaka till middagen och kastade i mig lite lunch.
Efter jag hämtat Tuva käkade vi lite mellis och sen gick vi ut med Linn, Edwin och lilla Maya. Storbarnen hoppade i vattenpölar och klättrade i snöhögar, Tuva var dock inte i sitt esse, det mesta tog emot men Edwin var som en solstråle!
Har just läst och nattat Tuva så nu blir det Halv åtta hos mig och lite senare Desperata! Äntligen en vanlig tv-vecka utan CSI-maraton!

Trevlig kväll!


Mystrollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback